0 0

דיאטות, והקשר שלהן לנשירת שיער

דיאטות זה דבר שכנראה ליווה כל אחד ואחד מאתנו במהלך החיים.
תמיד אנחנו רוצים להוריד עוד 3 ק”ג ולהיות רזים וחטובים יותר.
אבל פעמים רבות, יש שנוטים להגזים ורוצים לעשות דיאטות מהירות ולא מבוקרות וכך גורמים להתפתחות של חוסרים בריאותיים רבים שמובילים לסיפטומים שונים, לא רק בריאותיים אלא גם אסתטיים. 

על מנת שהגוף שלנו יוכל לתפקד כראוי- הוא חייב לקבל מרכיבי מזון בסיסיים בכמות מספקת- פחמימות, חלבונים שומנים ויטמינים ומינרלים.
כשאנחנו בתהליך של דיאטה (במיוחד אם מדובר בדיאטת כסאח), באופן אוטומטי, הכמות של כל המרכיבים החיוניים שנכנסים לגוף שלנו, יורדת ואז הגוף שלנו מתחיל להרגיש את החוסר הזה ומחליט לפעול בהתאם.


הגוף בעצם נכנס למצב ‘הישרדותי’, לסוג של סטרס ,והוא ינתב את מרכיבי התזונה שהוא מקבל לאיברים החיוניים בגוף כמו: מוח, כבד, וריאות, לפני הכל על מנת שיוכל להתקיים, ואילו שפחות חיוניים יישארו קצת מאחור ויקבלו הרבה פחות- ביניהם השיער שלנו.

אומנם מבחינתנו הוא חשוב מאוד ויש כאלה שהשיער שלהם חשוב להם הרבה יותר מאיברים אחרים בגוף, אבל אם לא נדאג לקבל את מה שהוא צריך בכמות מספקת, התוצאה תהיה ברורה ונתחיל לראות נשירת שיער קיצונית, נאבד מהברק שלו וגם נוכל להבחין ביובש
וקילוף של הקרקפת.
 לא רק השיער שלנו נפגע, גם העור שלנו ייפגע וייעשה יבש, הציפורניים יהפכו חלשות ויותר ואפילו יתפצלו.

לכן, אם כבר החלטתם לעשות דיאטה, תחליטו שאתם עושים אותה באופן בריא ומבוקר, שהיא כוללת את כל מה שהגוף צריך – ולא רק על מנת להתקיים!
אלא על מנת שנרגיש טוב, נראה טוב ונקבל את כל מה שאנחנו צריכים מבלי לגרום לעצמינו נזק משני.

זכרו! נפש בריאה- בגוף בריא.

    0
    העגלה שלך
    Empty Cartהעגלה שלכם ריקה,
    תתחילו לדאוג לגוף שלכם עכשיו
    לחנות
      חשב משלוח
      ממש קופון
      דילוג לתוכן